آخرین اخبار

فواید حضور رونالدو در النصر ادامه دارد

النصر عربستان در ادامه بازی‌های تدارکاتی خود با اینتر ایتالیا هم به تساوی یک بر یک رسید.

اشتراک گذاری
05 مرداد 1402
کد مطلب : 6409

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، النصر که سابقه بازی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دارد و در ضربات پنالتی مغلوب نماینده ایران شد، بعد از دیدار تدارکاتی با پاری سن ژرمن فرانسه به مصاف اینتر رفت و در این دیدار تدارکاتی یقه این حریف سرشناس خود وفینالیست لیگ قهرمانان اروپا را هم گرفت.

بدون شک یکی از دلایلی که باعث می‌شود بزرگان فوتبال جهان با النصر و تیم‌های عربستانی بازی کنند، حضور ستاره‌های مطرحی مثل رونالدو در این تیم‌هاست. در واقع فواید حضور سوپر استاری مثل رونالدو در النصر همچنان ادامه دارد و باعث می‌شود به این باشگاه عربستانی سود زیادی برسد. چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ اعتباری که نام النصر را حتی در فوتبال جهان بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

بعد از رونالدو، ستاره‌های دیگری هم راهی لیگ عربستان شدند و در واقع آنها کاری کردند که سال‌ها قبل ژاپنی‌ها با جذب امثال زیکو انجام دادند و لیگ حرفه‌ای فوتبال خود را تبدیل به بهترین لیگ آسیا کردند.

در شرایط فعلی کسی انتظار ندارد ستاره‌های فوتبال جهان به ایران بیایند اما به هر حال وضع برخی از قوانین مثل عقد قرارداد ریالی با خارجی‌ها باعث می‌شود تا حتی امثال تیام، جپاروف و لوکادیا هم به ایران نیایند. همین حالا حدود سه هفته می‌شود که استقلال در اندیشه جذب روبرتو تورس است اما هنوز نتوانسته این بازیکن که تازه سال قبل در لیگ ایران و در فولاد خوزستان شاگرد جواد نکونام بود را جذب کند. پرسپولیس و استقلال هر دو به دنبال مهاجم خارجی هستند و حتی به جذب مهاجمان معمولی هم رضایت داده‌اند اما در این کار ناکام هستند.

نکته اینجاست که نمایندگان فوتبال ایران به هر حال باید در لیگ قهرمانان آسیا با بعضی از تیم‌های نامدار و پرستاره عربستانی که سوپر استارهای بزرگ فوتبال دنیا را در اختیار دارند، بازی کنند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =